Målsætninger

Målsætning for ungdom

Vi har i HH håndbold et ønske om, at vi i vores daglige virke holder os klart, at vi er til for at give gode oplevelser og mulighed for fysisk aktivitet.

Vi har et overordnet mål at det skal være sjovt at spille håndbold i HH, uanset hvilket niveau, man spiller på.

Vi vil gerne være kendt i lokalområdet som en klub, der er et godt værested og hvor børn trives og udvikles, mens de dyrker en holdsport.

Vi vil motivere forældre og spillere til at yde en indsats for fællesskabet.

Vi vil tiltrække engagerede og kvalificerede trænere og på den måde skab kontinuitet og stabilitet omkring holdene

Vi vil uddanne elitespillere som kan indgå i fælles træninger i SHF og senere på ungdomslandsholdsniveau.

Vi vil udvikle og uddanne trænere, så de opnår kompetencer, som kan udvikle spillerne med udgangspunkt i den enkelte spillers niveau, og derfor på sigt udvikle spillere til fordel for alle i klubben.